GreenUp fitness club Wzmacniające

Wzmacniające

Jeśli Twoim celem jest wymodelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni i ujędrnienie ciała wybierz zajęcia wzmacniające, które nie są tak intensywne dla Twojego serca, za to znacznie bardziej zmuszają do pracy poszczególne mięśnie. Zajęcia o charakterze wzmacniającym to rożne zestawy ćwiczeń, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacniają i rzeźbią najważniejsze grupy mięśniowe: plecy, brzuch, nogi i ramiona, wykorzystując przy tym m.in: sztangielki, gumy, piłki i sztangi.
Pierwszy kwadrans zajęć wzmacniających poświęcony jest na rozgrzewkę (prosta choreografia), kolejne 30 minut na ćwiczenia, ostatnie 10 to rozciąganie.

NTC (NIKE TRAINING CLUB)

Ogólnorozwojowy, kompleksowy i dynamiczny trening funkcjonalny o zmiennej intensywności, stworzony przez najlepszych trenerów i fizjoterapeutów Nike.
Dzięki kombinacjom ćwiczeń wzmacniających siłę, kondycję, szybkość i skoczność o różnym stopniu zaawansowania i intensywności, każdy może realizować swoje indywidualne cele treningowe.

Dołącz do naszych zajęć!

Interwał

Jeśli chcesz szybciej pozbyć się tkanki tłuszczowej te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Interwał jest formą treningu przeplatająca na zmianę ćwiczenia o bardzo wysokiej i średniej intensywności, zazwyczaj w krótkich przedziałach czasowych.   Czas treningu interwałowego wynosi do  25 minut, a duży nacisk kładziony jest na intensywność wykonywania samego  ćwiczenia, a nie jego rodzaj.

Główne zalety treningu interwałowego to spalanie tkanki tłuszczowej (do 24 godzin po wysiłku), poprawa wydolności tlenowej organizmu,  poprawa kondycji fizycznej w krótkim okresie czasu oraz budowanie szybkości.

Tabata

Zarezerwuj sobie 20 minutowy trening, angażujący wszystkie partie mięśniowe o bardzo wysokiej intensywności. Tabata pomoże Ci podnieść sprawność fizyczną w krótkim okresie czasu, ponieważ jej efektywność przewyższa godzinny trening statyczny, podkręca metabolizm, a kalorie spalane są do 12 godzin po treningu.

Zajęcia rozpoczynają się przygotowaniem mięśni i stawów do części głównej tabaty, czyli 4 minutowego, bardzo intensywnego wysiłku. Trening kończy sesja wzmacniająca mięśnie stabilizujące ciało oraz ćwiczenia rozciągające.

Sprawdź!

Trening obwodowy

Zajęcia bazujące na treningu funkcjonalnym, mają na celu poprawę stabilności i ruchomości ciała. Następujące po sobie ćwiczenia na kolejno wyznaczonych stacjach angażują wszystkie partie mięśniowe, pozwalają również na odpowiednie dopasowanie intensywności wykonania zadania osobie ćwiczącej, po przez np. zmianę obciążenia, czy różnego rodzaju modyfikacje.  Trening obwodowy zawiera elementy treningu siłowego oraz cardio.

CROSS & FIT

to ćwiczenia funkcjonalne w formie treningu obwodowego. Takie połączenie ćwiczeń jest doskonałym sposobem na zgubienie zbędnej tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji fizycznej.

CROSS & FIT kształtuje niezbędne w życiu codziennym cechy motoryczne:

  • wytrzymałość
  • szybkość
  • siłę
  • koordynację ruchową

Trening polecamy osobom, które mają już za sobą pierwsze treningi na siłowni, czy fitness.

POWER PUMP

Ćwiczenia wykonywane ze specjalną sztangą. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu i jego dostosowanie do możliwości i potrzeb trenującego.

Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym pomaga kształtować mięśnie całego ciała. Pozwala uzyskać szybkie i widoczne efekty - wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.
Trening składa się z 10 min rozgrzewki (ze sztangą), 35 min części głównej i 5 min stretchingu. Polecany dla wszystkich.

SUPER BRZUCH

Zajęcia nastawione na kształtowanie i wzmacnianie mięśni brzucha oraz mięśni grzbietu. Efektem jest silny gorset mięśniowy stabilizujący kręgosłup. Zajęcia dedykowane zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

ABT

ABT (BRZUCH, POŚLADKI, UDA). Trening skoncentrowany na modelowaniu kłopotliwych części ciała: mięśni brzucha, pośladków oraz ud. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wykonywane najczęściej w pozycjach izolowanych gwarantujących najlepsze możliwe skoncentrowanie się na ćwiczonej partii ciała.

Zajęcia polecamy jako uzupełnienie treningu całościowego. Składają się z 10 min rozgrzewki, 30 min części głównej i 10 min stretchingu.

TBC

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Połączenie pracy mięśni ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja dużej intensywności zajęć.

Efektem ćwiczeń jest  delikatne zarysowanie wszystkich mięśni, modelowanie całego ciała oraz poprawa ogólnej sprawności fizycznej.  Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej. Zakończony jest 10-minutowym stretchingiem,  który ma na celu uelastycznić mięśnie oraz rozluźnić organizm. Zajęcia  przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

FIT BALL

Ćwiczenia z piłką o średnicy 55-65 cm. Należą do grupy ćwiczeń równoważnych wzmacniających mięśni posturalne odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy. Dzięki piłce stawy, a w szczególność kręgosłup, są w mniejszym stopniu narażone na obciążenie. Ćwiczenia pozwalają zadbać o smuklejszą i silniejsza sylwetkę. Są również doskonałe dla osób posiadających problemy z kręgosłupem. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.